Ticketmaster recenze

Ticketmaster.cz je online platforma, která se specializuje na prodej vstupenek na různé kulturní a společenské akce. Jejich nabídka zahrnuje koncerty, divadelní představení, sportovní události a další zábavní akce. Uživatelé mohou snadno vyhledávat a zakoupit vstupenky prostřednictvím uživatelsky přívětivého rozhraní. Ticketmaster.cz je oblíbenou volbou pro ty, kteří hledají pohodlný způsob, jak si zajistit místo na své oblíbené akci.

Ticketmaster.cz

Ticketmaster.cz je online platforma, která se specializuje na prodej vstupenek na různé kulturní a společenské akce. Jejich nabídka zahrnuje koncerty, divadelní představení, sportovní události a další zábavní akce. Jedním z hlavních důvodů, proč si zákazníci vybírají Ticketmaster.cz, je široká škála akcí, na které mohou zakoupit vstupenky. Platforma spolupracuje s mnoha různými pořadateli akcí, což znamená, že zákazníci mají možnost vybírat z velkého množství možností. Další výhodou Ticketmaster.cz je jednoduchý a přehledný proces nákupu vstupenek. Zákazníci mohou snadno vyhledat konkrétní akci, pro kterou hledají vstupenky, a následně si je pohodlně zakoupit online. Celkově lze říci, že Ticketmaster.cz je spolehlivým a uživatelsky přívětivým online obchodem pro nákup vstupenek na různé akce. Díky široké nabídce akcí a jednoduchému procesu nákupu si zde zákazníci mohou snadno zajistit vstupenky na své oblíbené události.

Ticketmaster Česká Republika, a.s.

Ticketmaster Česká Republika, a.s. je předním poskytovatelem služeb v oblasti prodeje vstupenek na kulturní a společenské akce v České republice. Společnost se zaměřuje na poskytování široké škály vstupenek na koncerty, divadelní představení, sportovní události a další kulturní akce. S využitím moderních technologií a online platforem umožňuje Ticketmaster Česká Republika, a.s. svým zákazníkům pohodlný a rychlý způsob nákupu vstupenek a rezervací na různé události. Společnost se pyšní dlouholetou tradicí a spolehlivostí, což ji činí oblíbenou volbou pro milovníky kultury a zábavy v České republice.

Kontakty

Ticketmaster Česká Republika, a.s. Jungmannova 26/15, Nové Město, 110 00 Praha-Praha 1, Česko

• pondělí: 9:00–17:00
  • úterý: 9:00–17:00
  • středa: 9:00–17:00
  • čtvrtek: 9:00–17:00
  • pátek: 9:00–17:00
  • sobota: Zavřeno
  • neděle: Zavřeno

Výhody

• ✅ Na Ticketmaster.cz najdete široký výběr akcí a koncertů v České republice
  • ✅ Webová stránka je uživatelsky přívětivá a snadno se v ní orientuje
  • ✅ Možnost zakoupení vstupenek online a bez front na pokladnách
  • ✅ Často se zde objevují exkluzivní nabídky a slevy pro registrované uživatele
  • ✅ Profesionální zákaznická podpora a rychlé řešení případných problémů

Nevýhody

• ❌ Nepřehledný design webové stránky Ticketmaster.cz
  • ❌ Vysoké poplatky za rezervaci a distribuci vstupenek
  • ❌ Často se vyskytující technické problémy při nákupu vstupenek
  • ❌ Pomalá a neefektivní zákaznická podpora
  • ❌ Omezené možnosti platby a nedostatečné zabezpečení platebních údajů

Zkušenosti

Nikdy bych nevěřil, že se prodej vstupenek na tak prestižní akce dá dělat tak amatérsky. Mám první zkušenost s koncertem Bruce Springsteena a určitě bude poslední… Po přesunutí koncertu o rok jsem zažádal o vrácení peněz dle pokynů, přišel mi email, že nemám na vrácení nárok (byť jsem postupoval přesně podle instrukcí). Od té doby nic. Takže nevím, jestli se na vrácení pracuje, nebo ne, jestli se mojí žádostí někdo zabývá, nebo ne, jestli je skutečně zamítnutá, nebo ne. A nejlepší na tom je, že se nedá s touto společností nijak spojit, protože email nemá uvedený, online chat nemá uvedený, telefon nemá uvedený… Tomu říkám zákaznická podpora! Nikdy více!

Petr V

Ano koupila jsem u této společnosti lístky, poté jsem je prodala přes tu samou společnost, lístky se hned s jejich přirážkou prodali, peníze vrátí do 0 – 12 ti pracovních dnů od konání akce, tedy za 13 měsíců (červen 2025) . Do centrály společnosti Vás nepustí, nedají Vám ani telefonický kontakt. Hodlám se obrátit na ČOI neboť lístky jsou prodány 2 x, peníze zadržují 2 x…..

Hana Hýbal

Na stejnou akci jsme měli více vstupenek, hned se nám je podařilo přes účet ticketmaster prodat, přišlo mi potvrení emailem, na svůj účet jsem nahrála všechny potřebné informace ale odezva žádná. Všude jen instantní odpověď, že peníze vrací 10 – 12 dní po akci. Nevíte někdo, jestli „po akcí“ myslí po koncertu? Že mi peníze vrátí až za rok???!!! zákaznická podpora je naprostá katastrofa, ani v obchodních podmínkách nemají ani zmínku o vrácení peněz. Jedna hvězda je velký luxus pro tuhle společnost.

Martina Kliková

LÁDVÍ (vestibul metra, 15.2. 2024 v 11.10): říkám mdlé paní, že chci vstupenku na Crosses. Měla problém se vůbec do systému přihlásit, načež napsala Cr..a nic se neobjevilo! (prý, jestli se kapela nejmenuje jinak). Říkám jí, je to v Roxy, 6.6. a píše se to C- R- O- S- S- E- S (ne, není to tu, přece tam nemůžu napsat kříže!). Tak běžím k mému PC, udělám screen a běžím zpět, aby to ta blbka viděla na vlastní mdlé oči. Předtím dala Roxy a prý také nic, až po tomto důkazu to milostivě našla. Sleduji úpadek naší společnosti ve všech sférách a těším se, až za týden budu moci opět nakupovat na skvělém GoOut. Tohle nikdy více! Když jsem volal na kontakt TICKETMASTER, na tom čísle byli Allianz a tento předprodej již raději ani neuvádí svůj kontakt, asi vědí proč.

Libor Prokop

Škoda hvězdičky: koupili jsme u nich lístky na hokej, přes turnikety O2 arény jsme se nedostali, protože na našich místech už seděli jiní. Reklamaci pak zamítli, že prý oni ani pořadatelé chybu neudělali, přestože podvodníky po 2. třetině vyvedli. Je zajímavé, že podvodníci se dostali dovnitř vchodem u jejich kanceláře😡

Roman PROCHÁZKA

FAQ

Jsem nezávislý recenzent a mohu potvrdit, že Ticketmaster.cz nabízí široký výběr vstupenek na různé akce a události. Jejich webová stránka je snadno navigovatelná a nabízí užitečné informace o jednotlivých akcích. Jaká je kvalita služeb poskytovaných Ticketmaster.cz?

Služby poskytované Ticketmaster.cz jsou obecně považovány za spolehlivé a profesionální. Zákaznická podpora je k dispozici v případě potřeby a vstupenky jsou doručovány včas. Q: Jaké jsou zkušenosti zákazníků s nákupem vstupenek na Ticketmaster.cz?