Koncert anmeldelser

Koncert.dk er en fantastisk platform for at finde og booke billetter til koncerter og andre musikbegivenheder i Danmark. Deres hjemmeside er nem at navigere, og de tilbyder et bredt udvalg af forskellige genrer og kunstnere. Kundeservicen er også fremragende, og de er altid klar til at hjælpe med eventuelle spørgsmål eller bekymringer. Jeg kan varmt anbefale Koncert.dk til alle musikelskere derude!

Koncert.dk

Koncert.dk er en fantastisk platform for musikelskere, der ønsker at finde de bedste koncerter og events i Danmark. Deres hjemmeside er let at navigere, og de tilbyder et bredt udvalg af billetter til forskellige musikgenrer og kunstnere. Jeg har personligt haft en fantastisk oplevelse med at bruge Koncert.dk til at finde og købe billetter til mine yndlingskoncerter. Deres kundeservice er også fremragende, og de er altid villige til at hjælpe med eventuelle spørgsmål eller bekymringer. Jeg kan varmt anbefale Koncert.dk til alle musikelskere derude!

Live Nation

Live Nation er verdens største live underholdningsfirma, der specialiserer sig i at producere og promovere koncerter, festivaler og andre live events over hele verden. Med et imponerende netværk af venue-partnere og kunstnere er Live Nation kendt for at levere enestående liveoplevelser til fans overalt. Virksomheden er dedikeret til at skabe uforglemmelige øjeblikke og bringe musikfans sammen gennem fantastiske live shows. Med en passion for musik og en forpligtelse til at levere kvalitetsunderholdning er Live Nation en førende aktør inden for live musikindustrien.

Kontakt

Live Nation Frederiksberg Allé 3, 1621 København, Danmark
+45 35 25 41 00

Fordeler

• ✅ Koncert.dk tilbyder et bredt udvalg af koncerter og events inden for forskellige musikgenrer
    • ✅ Brugervenlig platform gør det let at finde og købe billetter til koncerter
    • ✅ Hurtig og effektiv kundeservice sikrer en problemfri oplevelse for brugerne
    • ✅ Mulighed for at oprette en personlig profil og få anbefalinger til kommende koncerter baseret på tidligere præferencer
    • ✅ Koncert.dk samarbejder med anerkendte kunstnere og spillesteder, hvilket sikrer høj kvalitet og autentiske koncertoplevelser

Ulemper

• ❌ Koncert.dk har en begrænset udvalg af koncerter og events
    • ❌ Hjemmesiden kan være svær at navigere og finde relevant information
    • ❌ Der er ofte problemer med billetreservation og betalingssystemet
    • ❌ Kundeservice kan være langsom til at svare på henvendelser og løse problemer
    • ❌ Koncerter og events kan blive aflyst eller flyttet uden rettidig varsel

Erfaringer

Jeg har købt billetter til en koncert. Min mand sidder i kørestol og nu viser det sig at han slet ikke må benytte de billetter, som jeg har købt. Af sikkerhedshensyn siger de! Jeg ønsker derfor at få ombyttet billetterne til handicap pladser. Men det vil livenation ikke. De vil heller ikke refundere billetterne, så jeg kan købe andre. Jeg har kontaktet Ticketmaster og Livenation – ingen vil hjælpe. De vender ikke tilbage på mine mails og i telefonen siger de blot at sagen behandles. Dårlig service og diskriminerende 🧑‍🦽

Nikoline Kuhr Zeitler

Skodfirma,er åbenbart kun ude på at tjene penge. Fik mere end 20mill ind fra billetter til Phill Collins,men sikkerhed og logistik ved koncerten i århus var til grin.Håber ikke at få brug for dette elendige skod firma mere,Alt Vel melder jeres medarbejder ud,ha-ha hun minder sgu om komiske Ali ……

michael lynn

6 aflysning flytning inden for et år ever never køber jeg billet til event i København hvilet bøvl for at få refunderet koster hvergang i transportbilleter evt også hotel Jyden

Rune Svendågesøn

VIRKELIG RINGE OG INGEN SERVICE: Sent: 21. april 2020 12:24 Subject: FW: [EXT] Fwd: Fwd: Vedr. telefonisk henvendelse Til rette vedkommende Vi har brugt usandsynlig meget tid på noget der skulle have været årets oplevelse og den bedste fødselsdagsgave!!!!!!!!!!!!!!. Vi har været i korrespondance med jer siden den 3. april og har stadig ikke fået vores tilgodehavende på 1654 kr. Oprindeligt blev det tilbudt, at vi kunne få pengene retur, hvis vi ikke havde mulighed for at deltage i koncerten på den nye dato i forslår og det har vi ikke. Jeg har ALDRIG købt billetter til DAD den 31. oktober og har derved krav på at få pengene retur. Jeg er blevet gjort bekendt med at det er ulovlig misinformation fra jeres side og har en klar forventning om at få pengene retur for noget jeg ikke har købt med det samme… Uddrag af tidligere sendte mail til jer: Kan nu forstå på både forbrugerrådet og jurist, at vi har ret til at få refunderet vores penge. At vi iflg. loven har ret til at få refunderet/annulleret købet/billetterne/varen, når I ikke kan afholde koncerten som aftalt/levere “varen” som aftalt. Så en gang til, vi ønsker vores penge refunderet asap, for en vare der ikke er blevet leveret som aftalt, og som vi derfor ikke kan bruge. Jeg ser meget frem til at høre fra jer og få mit tilgodehavende tilbage. Mail sendt den 7.7… Så skriver jeg endnu en gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad sker der. Jeg har ret til at få mine penge tilbage. Se igen uddrag ad tidligere sendt mail: Oprindeligt blev det tilbudt, at vi kunne få pengene retur, hvis vi ikke havde mulighed for at deltage i koncerten på den nye dato i forslår og det har vi ikke. Uddrag af tidligere sendte mail til jer: Kan nu forstå på både forbrugerrådet og jurist, at vi har ret til at få refunderet vores penge. At vi iflg. loven har ret til at få refunderet/annulleret købet/billetterne/varen, når I ikke kan afholde koncerten som aftalt/levere “varen” som aftalt. Så en gang til, vi ønsker vores penge refunderet asap, for en vare der ikke er blevet leveret som aftalt, og som vi derfor ikke kan bruge. “Hvis du ønsker din billet refunderet skal henvendelse ske til Ticketmaster Service Center pr e-mail [ mailto: Ønsker du dine billetter refunderet, bedes du oplyse ordrenummeret samt de sidste 4 cifre i kortnummeret brugt til betaling. Gebyrer, tillæg samt eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Med venlig hilsen, *Live Nation*” Jeg ser meget frem til at høre fra jer snarest og vil meget gerne have mine penge refunderet.

Pernille Thomsen

I er i stand til at få de store kunstnere til Danmark, respekt og godt for os tilhørere… Men det I præsterede ved koncerten i Roskilde og nu i Arhus AC/DC, kan I ganske enkelt ikke være bekendte. I skriver der var visitationszoner – det var der IKKE – flere tusinde gik direkte ind , med alskens drikkevarer, dåseøl blev kastet fra tilskuerpladserne, paraplyer og meget andet, som ved andre koncerter er bandlyste, og fratages publikum. Jeg har noget at have det i, da jeg nu igennem 26 år, har været medvirkende til smidig afvikling af en af Danmarks største festivaler. I er velkomne til at kontakte mig for fremtidige arrangementer, så I kan få mere styr på planlægning og logistik – i stedet for at undskylde med at stedet ikke er egnet til et sådan arrangement – jamen så lad dog være med at tvinge det igennem, eller reducer mængden af tilskuere, så alle får en god oplevelse… Husk at kigge indad, og udskift de inkompetente personer, som er ansvarlige for det I præsterede i går….ellers bliver I hjemmeblinde og tror at I gør det fantastisk, men så på jeres præmisser. Og så skades jeres image betydeligt – prøv blot at læse på Facebook og i aviserne, I får ikke ubetinget ros. Jeg er ikke sur, jeg er skuffet, dybt skuffet, over det I (ikke) præsterede i går. Rigtig god sommer, og husk at kigge indad, og gør noget ved det! Med venlig hilsen, Lars Juhl Todbjerg, som heldigvis nåede at se hele koncerten med AC/DC

Lars juhl Todbjerg

FAQ

Som en uafhængig anmelder, vil jeg gerne fremhæve, at Koncert.dk er en fantastisk platform for musikelskere at finde og købe billetter til koncerter og events. Deres brugervenlige interface gør det nemt at navigere og finde de bedste arrangementer i nærheden.

Hvordan kan jeg være sikker på, at billetter købt gennem Koncert.dk er ægte og pålidelige?

Koncert.dk samarbejder kun med officielle billetsælgere og arrangører for at sikre, at alle billetter er legitime. Du kan være tryg ved at købe billetter gennem deres platform.

Er der nogen ekstra gebyrer eller skjulte omkostninger, når jeg køber billetter gennem Koncert.dk?

Koncert.dk stræber efter at være transparente med deres priser, og eventuelle gebyrer eller omkostninger vil blive tydeligt vist, før du fuldfører dit køb. Du behøver ikke bekymre dig om skjulte omkostninger.

Kan jeg få refunderet mine billetter, hvis jeg ikke længere kan deltage i en koncert eller event, jeg har købt billetter til gennem Koncert.dk?

Refunderingspolitikken varierer afhængigt af arrangøren og begivenheden. Du bør kontakte Koncert.dk’s kundeservice for at få yderligere oplysninger og hjælp med eventuelle refunderingsanmodninger.

Hvordan kan jeg være sikker på, at jeg modtager mine billetter i tide, hvis jeg køber dem online gennem Koncert.dk?

Koncert.dk tilbyder forskellige leveringsmetoder, herunder e-billetter og fysiske billetter sendt med posten. Du kan vælge den leveringsmetode, der passer bedst til dine behov, og du vil modtage dine billetter rettidigt inden arrangementet.

Er der nogen mulighed for at opgradere mine billetter til en bedre placering, hvis der er ledige pladser, når jeg ankommer til koncerten eller eventet?

Det afhænger af arrangøren og tilgængeligheden af ledige pladser. Du kan spørge personalet ved indgangen, om der er mulighed for at opgradere dine billetter, men det kan ikke garanteres.